Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації за перше півріччя 2015 року

Версія для друкуВерсія для друку

                      Котелевська районна

державна адміністрація

 

 

                                            Довідка

про підсумки роботи із зверненнями громадян в  районній державній адміністрації за перше півріччя 2015 року

 

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів державного самоврядування» райдержадміністрацією протягом І півріччя  2015 року проведена системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань та зменшення надходження звернень до органів влади вищого рівня.

 У січні  2015 року питання  про  роботу із зверненнями громадян у райдержадміністрації за 2014 рік було розглянуте на розширених засіданнях колегії райдержадміністрації з участю начальників управлінь, відділів, структурних підрозділів райдержадміністрації, селищного та сільських голів, керівників підприємств, громадських організацій, представників       засобів             масової інформації. За результатами засідання колегії головою райдержадміністрації прийняте розпорядження від 17.02.2015 № 41 «Про підсумки  роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації  за 2014 рік». Розпорядження розміщене на веб-сторінці райдержадміністрації.

Для оперативного ведення обліку та аналізу роботи із зверненнями громадян використовується електронна система документообігу, створена відповідна база даних.

Згідно із затвердженим графіком особистого звітування перед головою райдержадміністрації, протягом  першого півріччя 2015 року заслухано   6  звітів  керівників про  роботу із зверненнями громадян:

26.01.2015 - Великорублівського сільського голови, 09.02.2015 – начальника служби у справах дітей  райдержадміністрації, 23.03.2015 – Микілківського сільського голови, 27.04.2015 – начальника відділу Держземагенства у Котелевському районі, Козлівщинського сільського голови,  09.06.2015 – начальника відділу культури, спорту і туризму райдержадміністрації.

У дорученнях, даних керівникам цих установ, наголошувалось на необхідності посилити відповідальність за роботу зі зверненнями громадян, дотримуватись порядку та правил ведення діловодства, вжиття конкретних заходів щодо зменшення звернень громадян до органів влади вищого рівня.

На оперативно-розпорядчих нарадах у керівника апарату районної  державної адміністрації  29.01.2015, 18.03.2015, 10.06.2015 розглядалися питання поліпшення роботи із зверненнями громадян у райдержадміністрації.

Здійснюється  щоквартальний аналіз та узагальнення звернень громадян для з’ясування причин, що їх зумовлюють. Особливу увагу приділено аналізу колективних звернень та звернень, які надходять до органів влади вищого рівня.

Проведено 5 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації, на яких розглянуті найбільш складні питання, які піднімають у своїх зверненнях громадяни,  6 днів контролю з питань перевірки виконання доручень голови райдержадміністрації  щодо розгляду звернень громадян.

Згідно з розпорядженням голови райдержадміністрації від 30.06.2005 №201 «Про організацію роботи телефонів «довіри» в управліннях та відділах  райдержадміністрації, в селищній та сільських радах постійно діє «телефон довіри». У  райдержадміністрації  за цю роботу  відповідальний головний спеціаліст-юрисконсульт  апарату райдержадміністрації, який, при потребі, надає безкоштовні юридичні  консультації сільським жителям та громадянам, які потребують соціального захисту та підтримки.

В райдержадміністрації працює громадська приймальня з надання безоплатної  первинної правової допомоги громадянам. Протягом І півріччя цього року до приймальні звернулися 12 осіб, яким надані юридичні консультації та роз’яснення  норм чинного законодавства.

В районі організовані прямі телефонні лінії, по яким грома­дяни щодня можуть спілкуватися з керівниками та спеціалістами районної державної адміністрації, установ району. Не втрачає своєї актуальності робота «гарячої лінії». Вказані телефонні лінії працюють згідно розроблених графіків, про прове­дення  заздалегідь інформується населення району через районну газету. Це дозволяє оператив­но і без затягування вирішувати питання, які турбують жителів Котелевщини. За 6 місяців 2015 року    під час проведення «гарячої телефонної лінії» отримано 2 телефонних дзвінка (за аналогічний період 2014 року  –  5).

У райдержадміністрації, її управліннях, підприємствах, організаціях району керівниками проводяться особисті прийоми громадян відповідно до затверджених графіків на 2015 рік.

 

Всього за звітний період до райдержадміністрації надійшло  56 звернень, що на  16  більше, порівняно  з  аналогічним періодом минулого року (40).

Письмових звернень надійшло – 24 ( за І півріччя 2014 року - 20).  Із них,  від  органів влади вищого рівня –  3  ( за І  півріччя  2014 року – 2), а саме:  з  Урядової гарячої лінії - 0 (1), облдержадміністрації – 1 (1), Секретаріату Кабінету Міністрів України – 1 (0), Адміністрації Президента України – 1 (0). Всі звернення розглядались в терміни передбачені чинним законодавством. Письмові відповіді надавались заявникам та  копії  в облдержадміністрацію.

На особистих прийомах у керівництва райдержадміністрації побували     32 громадянина ( за І півріччя  2014 року – 20):

 ( з них:   у голови райдержадміністрації - 11громадян, в заступників голови райдержадміністрації - 21 особа).

Найбільше звернень надійшло від жителів смт Котельва - 36, з сільських рад району  -    Милорадівської- 4,  Ковалевської -  2,  Більської – 2, Великорублівської – 3, Малорублівської – 4; Козлівщинської – 1, Микілківської – 3, інших населених пунктів – 1.

З усіх звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації за   І півріччя 2015 року – 69 % становлять заяви (39), 26 % – скарги (15), пропозицій 5%  (2).

За звітний період до райдержадміністрації, з урахуванням колективних звернень (2), звернувся 91 громадянин, якими порушено 56 питань. Жителі Котелевщини надають перевагу безпосередньому спілкуванню з керівниками райдержадміністрації для вирішення своїх проблем.

Із загальної кількості  розглянутих звернень –     18 % (10) звернень вирішено позитивно,  82  %  (46)  – дано роз’яснення.

Терміни  розгляду звернень громадян не порушувались.                                                                                                                                                             Найбільша кількість звернень громадян стосувалась питань  соціального захисту  (12),  комунального господарства (8), сім’ї, дітей, молоді (8), культури (6), аграрної політики і земельних відносин (5), охорони здоров’я (9), забезпечення дотримання законності (4), освіти (3), праці, заробітної плати (2), житлової політики (2), діяльності об’єднань громадян(1).

 

За допомогою, щодо вирішення проблем, які відносяться до питань соціального захисту, найчастіше звертаються найменш соціально захищені категорії громадян, особи похилого віку, у яких дуже скрутне матеріальне становище.

 На  всі запитання, порушені у зверненнях, заявникам надавалися вичерпні, аргументовані та ґрунтовні відповіді і роз’яснення.

          У районі  проводиться систематичне оприлюднення у засобах масової інформації відомостей щодо роботи із зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань. Регулярно публікуються оголошення про роботу «гарячої» та  постійно діючих «прямих» телефонних ліній. Для інформування населення щодо роботи із зверненнями громадян використовується веб-сторінка райдержадміністрації.  

З метою удосконалення роботи із зверненнями громадян перевірено та надано практичну допомогу Великорублівській сільській раді, службі у справах дітей  райдержадміністрації, Микілківській сільській раді, відділу Держземагенства у Котелевському районі, Козлівщинській сільській раді,   відділу культури, спорту і туризму райдержадміністрації.

 

 Впроваджуються методичні рекомендації щодо виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади».

Перевірками встановлено, що розгляд звернень та особистий прийом громадян проводяться в цілому,  з додержанням законодавства.

          Для забезпечення конституційних прав і свобод громадян, підвищення ефективності роботи місцевих органів влади із зверненнями громадян, усунення недоліків у цій сфері, виявлення проблем, які спричинюють звернення громадян   вбачається за доцільне і надалі приділяти постійну і неослабну увагу роботі із зверненнями громадян, як одному із пріоритетних напрямів діяльності райдержадміністрації.

 

 

 

Начальник загального відділу

апарату райдержадміністрації                                                            І.І.Небаба

Наверх ↑