Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації за 2018 рік"

Версія для друкуВерсія для друку

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів державного самоврядування» райдержадміністрацією протягом   2018 року проведена системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань та зменшення надходження звернень до органів влади вищого рівня.

          У січні та липні 2018 року питання  про  роботу із зверненнями громадян у райдержадміністрації за 2017 рік та за І півріччя 2018 року було розглянуто на розширених засіданнях колегії райдержадміністрації з участю начальників управлінь, відділів, структурних підрозділів райдержадміністрації, селищного та сільських голів, керівників підприємств, громадських організацій, представників       засобів             масової інформації. За результатами засідань колегії головою райдержадміністрації видані розпорядження від 01.02.2018      № 42 «Про підсумки  роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації  за 2017 рік», від 01.08.2018 №227 «Про підсумки  роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації  за І півріччя 2018 року». Розпорядження розміщено на веб-сторінці райдержадміністрації.

Згідно із затвердженим графіком особистого звітування перед головою райдержадміністрації  на  2018 рік, протягом  цього року заслухано   16  звітів  керівників про  роботу із зверненнями громадян:

15.01.2018 – виконувача  обов'язки начальника відділу культури, спорту і туризму райдержадміністрації, 20.02.2018 - Великорублівського сільського голови, 06.03.2018  -  начальника служби у справах дітей райдержадміністрації, 18.04.208 - Микілківського сільського голови, 23.05.2018 - начальника відділу освіти, сім'ї та молоді райдержадміністрації, 05.06.2018 - Ковалевського сільського голови, 19.06.2018 - Козлівщинського сільського голови, 24.07.2018 - виконувача обов'язків Котелевського селищного голови, 07.08.2018 - Деревківського сільського голови, 21.08.2018 - Малорублівського сільського голови, 04.09.2018 - виконувача обов'язків начальника управління соціального захисту населення райдержадміністрації, 18.09.2018 - Більського сільського голови,11.10.2018  - Сидоряченського сільського голови, 30.10.2018 - начальника управління агропромислового та економічного розвитку, 13.11.2018 - Милорадівського сільського голови, 11.12.2018 - начальника фінансового управління райдержадміністрації.

У дорученнях, даних керівникам цих установ, наголошувалось на необхідності посилити відповідальність за роботу зі зверненнями громадян, дотримуватись порядку та правил ведення діловодства, вжиття конкретних заходів щодо зменшення звернень громадян до органів влади вищого рівня.

Здійснюється  щоквартальний аналіз та узагальнення звернень громадян для з’ясування причин, що їх зумовлюють. Особливу увагу приділено аналізу колективних звернень та звернень, які надходять до органів влади вищого рівня.

Проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації, на яких розглянуті найбільш складні питання, які піднімають у своїх зверненнях громадяни,  12 днів контролю з питань перевірки виконання доручень голови райдержадміністрації  щодо розгляду звернень громадян.

В райдержадміністрації працює громадська приймальня з надання безоплатної  первинної правової допомоги громадянам. Протягом звітного періоду до приймальні звернулися 26 осіб, яким надані юридичні консультації та роз’яснення  норм чинного законодавства.

У райдержадміністрації, її управліннях, підприємствах, організаціях району керівниками проводяться особисті прийоми громадян відповідно до затверджених графіків на  2018 рік.

Всього за звітний період до райдержадміністрації надійшло  87 звернень, що на  16  менше , порівняно  з  аналогічним періодом минулого року (103).

Письмових звернень надійшло – 15 , ( електронних  звернень не було )(за  2017 рік - 49).  Із них,  від  органів влади вищого рівня –  5   (за   2017 рік – 11), а саме:  з  облдержадміністрації –  3 (9), Адміністрації Президента України –1   (1). Секретаріату Кабінету Міністрів України -  1 (1). Всі звернення розглядались в терміни передбачені чинним законодавством. Письмові відповіді надавались заявникам та  копії  в облдержадміністрацію.

На особистих прийомах у керівництва райдержадміністрації побували     72 громадянина  (за   2017 рік –  54):

 ( з них:   у голови райдержадміністрації – 22 особи (21), в заступників голови райдержадміністрації –  50 (33).

Найбільше звернень надійшло від жителів смт Котельва – 47 (58), з сільських рад району  - Деревківської -  3 (3)  , Сидоряченської – 2 (7),  Милорадівська 1 (4), Ковалевська 1 (4), Більської – 4 (4), Великорублівської – 7 (1), Козлівщинської – 5 (5), Микілківської –5 (4), інших населених пунктів -  2 (13).

З усіх 87 звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації за              2018 рік – 71 % становлять заяви (62),  29 % – скарги (25).

За звітний період до райдержадміністрації, з урахуванням 4 колективних звернення ( за аналогічний  період минулого року – 12)  звернулось 541 громадянин (193), якими порушено 4 питання.

Колективні  звернення надійшли від  жителів  с.Велика Рублівка  Котелевського району (щодо необхідності  проведення ремонту автомобільного шляху,що йде через село Велика Рублівка; про недопущення будівництва полігону твердих побутових відходів та необхідності здійснення  незалежного  дослідження  місця розташування полігону), мешканців багатоквартирних будинків в смт Котельва (з питань ремонту будинку, проведення санітарних заходів в будівлі). Жителі Котелевщини надають перевагу безпосередньому спілкуванню з керівниками райдержадміністрації для вирішення своїх проблем.

Із загальної кількості  розглянутих звернень – 24 % (21) звернень вирішено позитивно,  76 %  ( 66)  – дано роз’яснення.

Терміни  розгляду звернень громадян не порушувались.                                                                                                                                                             Найбільша кількість звернень громадян стосувалась питань, соціального захисту населення  (35), комунального господарства (22), аграрної політики і земельних відносин (19), культури (5),освіти (2), інші (4).

Чималу складову звернень становлять заяви громадян про надання   матеріальної  допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових питань. Всього за 2018 рік надано фінансову  підтримку громадянам  на  суму 189 900 грн.

Крім того, протягом  2018 року  до райдержадміністрації з комунальної бюджетної установи «Обласний контактний центр»   надійшло  103   звернення громадян  на урядову  гарячу  лінію.  В переважній  більшості  ці  звернення стосувались  питань порядку призначення та  розміру  наданих  субсидій на житлово-комунальні  послуги.

За допомогою, щодо вирішення проблем, які відносяться до питань соціального захисту, найчастіше звертаються найменш соціально захищені категорії громадян, особи похилого віку, у яких дуже скрутне матеріальне становище. На  всі запитання, порушені у зверненнях, заявникам надавалися вичерпні, аргументовані та ґрунтовні відповіді і роз’яснення.  

З метою удосконалення роботи із зверненнями громадян перевірено та надано практичну допомогу у секторі культури, спорту і туризму райдержадміністрації, Великорублівській сільській раді, Микілківській сільській раді, Козлівщинській сільській раді, відділу освіти, сім’ї та молоді райдержадміністрації,  Ковалевській  сільській раді, Деревківській сільській раді, Котелевській селищній раді, Малорублівській сільській раді, управлінню соціального захисту населення райдержадміністрації, Більській сільській раді, Сидоряченській сільській раді, управлінню агропромислового та економічного розвитку райдержадміністрації, Милорадівській сільській раді, фінансовому управлінню райдержадміністрації.Перевірками встановлено, що розгляд звернень та особистий прийом громадян проводяться в цілому,  з додержанням законодавства.

          Для забезпечення конституційних прав і свобод громадян, підвищення ефективності роботи місцевих органів влади із зверненнями громадян, усунення недоліків у цій сфері, виявлення проблем, які спричинюють звернення громадян   вбачається за доцільне і надалі приділяти постійну і неослабну увагу роботі із зверненнями громадян, як одному із пріоритетних напрямів діяльності райдержадміністрації.

 

Начальник загального відділу

апарату райдержадміністрації                                                               І.І.Небаба

Наверх ↑