Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації за 2017 рік

Версія для друкуВерсія для друку

  Котелевська районна

державна адміністрація

 

 

     Довідка

про підсумки роботи із зверненнями громадян в  районній державній адміністрації за   2017 рік

 

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів державного самоврядування» райдержадміністрацією протягом   2017 року проведена системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань та зменшення надходження звернень до органів влади вищого рівня.

          У січні та липні 2017 року питання  про  роботу із зверненнями громадян у райдержадміністрації за 2016 рік та за І півріччя 2017 року було розглянуто на розширених засіданнях колегії райдержадміністрації з участю начальників управлінь, відділів, структурних підрозділів райдержадміністрації, селищного та сільських голів, керівників підприємств, громадських організацій, представників       засобів             масової інформації. За результатами засідань колегії головою райдержадміністрації видані розпорядження від 27.01.2017      № 26 «Про підсумки  роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації  за 2016 рік» та  від 25.07.2017 № 206 « Про підсумки роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації за І півріччя 2017 року. Розпорядження розміщено на веб-сторінці райдержадміністрації.

Для оперативного ведення обліку та аналізу роботи із зверненнями громадян використовується електронна система документообігу, створена відповідна база даних.

Згідно із затвердженим графіком особистого звітування перед головою райдержадміністрації  на  2017 рік, протягом   2017 року заслухано   11  звітів  керівників про  роботу із зверненнями громадян:

24.01.2017 – завідувача сектору культури, спорту і туризму райдержадміністрації, 21.02.2017 - Великорублівського сільського голови, 07.03.2017 – Микілківського сільського голови, 16.05.2017 – Козлівщинського сільського голови, 31.05.2017 – начальника відділу освіти, сім’ї та молоді райдержадміністрації, 13.06.2017 – Ковалевського сільського голови, 11.07.2017 – Деревківського сільського голови, 18.07.2017 -  Котелевського селищного голови, 15.08.2017 – Малорублівського сільського голови, 05.09.2017  - начальника управління соціального захисту  населення райдержадміністрації, 19.09.2017  -  Більського сільського голови, 03.10.2017 - Сидоряченського сільського голови, 31.10.2017- начальника управління агропромислового та економічного розвитку, 14.11.2017 - Милорадівського сільського голови, 12.12.2017 - начальника фінансового управління райдержадміністрації.

У дорученнях, даних керівникам цих установ, наголошувалось на необхідності посилити відповідальність за роботу зі зверненнями громадян, дотримуватись порядку та правил ведення діловодства, вжиття конкретних заходів щодо зменшення звернень громадян до органів влади вищого рівня.

На оперативно-розпорядчій нарадах у керівника апарату районної  державної адміністрації  18.01.2017, 20.04.2017, 24.07.2017, 20.12.2017 розглядалися питання поліпшення роботи із зверненнями громадян у райдержадміністрації.

Здійснюється  щоквартальний аналіз та узагальнення звернень громадян для з’ясування причин, що їх зумовлюють. Особливу увагу приділено аналізу колективних звернень та звернень, які надходять до органів влади вищого рівня.

Проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації, на яких розглянуті найбільш складні питання, які піднімають у своїх зверненнях громадяни,  12 днів контролю з питань перевірки виконання доручень голови райдержадміністрації  щодо розгляду звернень громадян.

Згідно з розпорядженням голови райдержадміністрації від 30.06.2005 №201 «Про організацію роботи телефонів «довіри» в управліннях та відділах  райдержадміністрації, в селищній та сільських радах постійно діє «телефон довіри». У  райдержадміністрації  за цю роботу  відповідальний головний спеціаліст  апарату райдержадміністрації, який, при потребі, надає безкоштовні юридичні  консультації сільським жителям та громадянам, які потребують соціального захисту та підтримки.

В райдержадміністрації працює громадська приймальня з надання безоплатної  первинної правової допомоги громадянам. Протягом звітного періоду до приймальні звернулися 26 осіб, яким надані юридичні консультації та роз’яснення  норм чинного законодавства.

В районі організовані прямі телефонні лінії, по яким грома­дяни щодня можуть спілкуватися з керівниками та спеціалістами районної державної адміністрації, установ району.

Не втрачає своєї актуальності робота «гарячої лінії». Вказані телефонні лінії працюють згідно розроблених графіків, про прове­дення  заздалегідь інформується населення району через засоби масової інформації. Це дозволяє оператив­но і без затягування вирішувати питання, які турбують жителів Котелевщини. За  2017 рік    під час проведення «гарячої телефонної лінії» отримано 10 телефонних дзвінків (за  2016  рік  – 8).Питання звернень : необхідність  розчистки доріг  від снігу у віддалених  селах, тематика виступів колективів художньої  самодіяльності в ході  святкування Міжнародного жіночого дня, стан доріг на території району, питання реформування галузі медицини, можливості  участі в етнофестивалі «Гелон-фест» поблизу с. Більськ Котелевського району, збір  коштів на допомогу  воїнам АТО, місце встановлення новорічної ялинки. незаконна стихійна торгівля в центрі селища.

У райдержадміністрації, її управліннях, підприємствах, організаціях району керівниками проводяться особисті прийоми громадян відповідно до затверджених графіків на  2017 рік.

Всього за звітний період до райдержадміністрації надійшло  103 звернення, що на  4 більше , порівняно  з  аналогічним періодом минулого року (99).

Письмових звернень надійшло – 49 , (в тому числі електронних – 2 )(за  2016 рік - 46).  Із них,  від  органів влади вищого рівня –  11  (за   2016 рік – 5), а саме:  з  облдержадміністрації – 9 (4), Адміністрації Президента України – 1 (1). Секретаріату Кабінету Міністрів України - 1(0). Всі звернення розглядались в терміни передбачені чинним законодавством. Письмові відповіді надавались заявникам та  копії  в облдержадміністрацію.

На особистих прийомах у керівництва райдержадміністрації побували     54 громадянина  (за   2016 рік –  53):

 ( з них:   у голови райдержадміністрації – 21 особа (23), в заступників голови райдержадміністрації – 33 (30).

Найбільше звернень надійшло від жителів смт Котельва – 58 (67), з сільських рад району  - Деревківської -  2 (4)  , Сидоряченської – 7 (5),  Милорадівська 4 (4), Ковалевська 4 (4), Більської – 4 (3), Великорублівської – 1 (3), Козлівщинської – 5 (1), Микілківської –5 (3), інших населених пунктів - 13 (10).

З усіх звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації за              2017 рік – 73 % становлять заяви (75),  27 % – скарги (28).

За звітний період до райдержадміністрації, з урахуванням 12 колективних звернень ( за аналогічний  період минулого року – 11)  звернулось 193 громадянина (317), якими порушено 12 питань.

5 колективних  звернення надійшло від  жителів смт Котельва  щодо необхідності  вжиття  заходів з ліквідації стихійної торгівлі в центрі селища, проведення ремонту хореографічного залу  районного Будинку культури, продовження занять дітей із тенісу в Котелевській ДЮСШ,  здійснення ремонту  багатоквартирного будинку.

Також колективне звернення  надіслали мешканці с.Деревки  про надання земельних ділянок  учасникам АТО, жителі м. Полтава  стосовно  прийняття квартир в комунальну власність.   Чотири звернення від громадян з Малорублівської сільської ради (з проханням сприяння  в питанні залишення  на посаді  директора Малорублівського НВК, щодо незаконної вирубки лісів на території сільської ради). Надійшло звернення від жителів с. Терни Микілківської сільської ради щодо сприяння у вирішенні питання  продовження діяльності дошкільного навчального закладу "Веселка".

 Жителі Котелевщини надають перевагу безпосередньому спілкуванню з керівниками райдержадміністрації для вирішення своїх проблем.

Із загальної кількості  розглянутих звернень – 20 % (21) звернень вирішено позитивно,   80 %  ( 82)  – дано роз’яснення.

Терміни  розгляду звернень громадян не порушувались.                                                                                                                                                             Найбільша кількість звернень громадян стосувалась питань  соціального захисту населення  (40), забезпечення дотримання законності (8), комунального господарства (19), сім’ї, дітей та молоді (9), аграрної політики і земельних відносин (10), культури-5,освіти - 5,охорони здоров'я - 3,  інші –4.

Крім того, протягом  2017 року  до райдержадміністрації з комунальної бюджетної установи «Обласний контактний центр»   надійшло  51   звернення громадян  на урядову  гарячу  лінію.  В переважній  більшості  ці  звернення стосувались  питань порядку призначення та  розміру  наданих  субсидій на житлово-комунальні  послуги.

За допомогою, щодо вирішення проблем, які відносяться до питань соціального захисту, найчастіше звертаються найменш соціально захищені категорії громадян, особи похилого віку, у яких дуже скрутне матеріальне становище.

 На  всі запитання, порушені у зверненнях, заявникам надавалися вичерпні, аргументовані та ґрунтовні відповіді і роз’яснення.

          У районі  проводиться систематичне оприлюднення у засобах масової інформації відомостей щодо роботи із зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань. Регулярно публікуються оголошення про роботу «гарячої» та  постійно діючих «прямих» телефонних ліній. Для інформування населення щодо роботи із зверненнями громадян використовується веб-сторінка райдержадміністрації.  

З метою удосконалення роботи із зверненнями громадян перевірено та надано практичну допомогу у секторі культури, спорту і туризму райдержадміністрації, Великорублівській сільській раді, Микілківській сільській раді, Козлівщинській сільській раді, відділу освіти, сім’ї та молоді райдержадміністрації,  Ковалевській  сільській раді, Деревківській сільській раді, Котелевській селищній раді, Малорублівській сільській раді, управлінню соціального захисту населення райдержадміністрації, Більській сільській раді, Сидоряченській сільській раді, управлінню агропромислового та економічного розвитку райдержадміністрації, Милорадівській сільській раді, фінансовому управлінню.

 Впроваджуються методичні рекомендації щодо виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади».

Перевірками встановлено, що розгляд звернень та особистий прийом громадян проводяться в цілому,  з додержанням законодавства.

          Для забезпечення конституційних прав і свобод громадян, підвищення ефективності роботи місцевих органів влади із зверненнями громадян, усунення недоліків у цій сфері, виявлення проблем, які спричинюють звернення громадян   вбачається за доцільне і надалі приділяти постійну і неослабну увагу роботі із зверненнями громадян, як одному із пріоритетних напрямів діяльності райдержадміністрації.

 

 

 

Начальник загального відділу

апарату райдержадміністрації                                                         І.І.Небаба

Наверх ↑