Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації за I півріччя 2018 року

Версія для друкуВерсія для друку

                                                                               

                               Котелевська районна

державна адміністрація

 

 

                                            Довідка

про підсумки роботи із зверненнями громадян в  районній державній адміністрації за перше півріччя  2018  року

 

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів державного самоврядування» райдержадміністрацією протягом  першого півріччя  2018 року проведена системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань та зменшення надходження звернень до органів влади вищого рівня.

          У січні 2018 року питання  про  роботу із зверненнями громадян у райдержадміністрації за 2017 рік  було розглянуто на розширеному  засіданні колегії райдержадміністрації з участю начальників управлінь, відділів, структурних підрозділів райдержадміністрації, селищного та сільських голів, керівників підприємств, громадських організацій, представників       засобів             масової інформації. За результатами засідання колегії головою райдержадміністрації видано  розпорядження від 01.02.2018  № 42 «Про підсумки  роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації  за 2017 рік» .

Для оперативного ведення обліку та аналізу роботи із зверненнями громадян використовується електронна система документообігу, створена відповідна база даних.

Згідно із затвердженим графіком особистого звітування перед головою райдержадміністрації  на  2018  рік, протягом  першого півріччя   2018 року заслухано     7  звітів  керівників про  роботу із зверненнями громадян:

15.01.2018 – виконувача  обов'язки начальника відділу культури, спорту і туризму райдержадміністрації, 20.02.2018 - Великорублівського сільського голови, 06.03.2018  -  начальника служби у справах дітей райдержадміністрації, 18.04.208 - Микілківського сільського голови, 23.05.2018 - начальника відділу освіти, сім'ї та молоді райдержадміністрації, 05.06.2018 - Ковалевського сільського голови, 19.06.2018 - Козлівщинського сільського голови..

У дорученнях, даних керівникам цих установ, наголошувалось на необхідності посилити відповідальність за роботу зі зверненнями громадян, дотримуватись порядку та правил ведення діловодства, вжиття конкретних заходів щодо зменшення звернень громадян до органів влади вищого рівня.

На оперативно-розпорядчих  нарадах  у керівника апарату районної  державної адміністрації  16.02.2018, 20.04.2018 розглядалося питання поліпшення роботи із зверненнями громадян у райдержадміністрації.

Здійснюється  щоквартальний аналіз та узагальнення звернень громадян для з’ясування причин, що їх зумовлюють. Особливу увагу приділено аналізу колективних звернень та звернень, які надходять до органів влади вищого рівня.

Проведено 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації, на яких розглянуті найбільш складні питання, які піднімають у своїх зверненнях громадяни,  6 днів контролю з питань перевірки виконання доручень голови райдержадміністрації  щодо розгляду звернень громадян.

Згідно з розпорядженням голови райдержадміністрації від 30.06.2005 №201 «Про організацію роботи телефонів «довіри» в управліннях та відділах  райдержадміністрації, в селищній та сільських радах постійно діє «телефон довіри». У  райдержадміністрації  за цю роботу  відповідальний головний спеціаліст  апарату райдержадміністрації, який, при потребі, надає безкоштовні юридичні  консультації сільським жителям та громадянам, які потребують соціального захисту та підтримки.

В райдержадміністрації працює громадська приймальня з надання безоплатної  первинної правової допомоги громадянам. Протягом звітного періоду до приймальні звернулися 20  осіб, яким надані юридичні консультації та роз’яснення  норм чинного законодавства.

В районі організовані прямі телефонні лінії, по яким грома­дяни щодня можуть спілкуватися з керівниками та спеціалістами районної державної адміністрації, установ району.

Не втрачає своєї актуальності робота «гарячої лінії». Вказані телефонні лінії працюють згідно розроблених графіків, про прове­дення  заздалегідь інформується населення району через засоби масової інформації. Це дозволяє оператив­но і без затягування вирішувати питання, які турбують жителів Котелевщини. За перше півріччя  2018 року    під час проведення «гарячої телефонної лінії» отримано 4 телефонних дзвінка (за І півріччя   2018  року – 2).

Для  вивчення  проблем  жителів територіальних громад та їх вирішення  на місцях,  недопущення росту кількості звернень громадян до органів влади всіх рівнів,  в районі  продовжується  практика проведення   сходок громадян.

У  лютому  2018 року  проведено  1 засідання Громадської  ради  при райдержадміністрації, на якій  розглянуто  питання  легалізації виплати заробітної плати, проведення в районі медичної  реформи.

У райдержадміністрації, її управліннях, підприємствах, організаціях району керівниками проводяться особисті прийоми громадян відповідно до затверджених графіків на  2018 рік.

 

Всього за  6 місяців  2018  року до райдержадміністрації надійшло  38 звернень, що на  13  менше , порівняно  з  аналогічним періодом минулого року (51).

Письмових звернень надійшло – 9, (електронних звернень не      надходило ),(за перше  півріччя  2017 року - 23).  Із них,  від  органів влади вищого рівня – 4 (за перше  півріччя  2017 року – 4), а саме:  з    облдержадміністрації – 3  (4), Адміністрації Президента України –  1  (0).

 Всі звернення розглядались в терміни передбачені чинним законодавством.

На особистих прийомах у керівництва райдержадміністрації побували     29 громадян  (за перше півріччя  2017 року –  28):

 ( з них:   у голови райдержадміністрації –  13   осіб (10), в заступників голови райдержадміністрації –  16    (  18 ).

Найбільше звернень надійшло від жителів смт Котельва – 20 ( 28 ), з сільських рад району  -  Деревківської - 2 (3), Більської – 2 (1), Великорублівської –  5   ( 2 ), Козлівщинської –  2   (3), Микілківської – 3  ( 2), Сидоряченської -  0 (2), інших населених пунктів - 3 ( 11 ).

З усіх звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації за              6 місяців  2018 року – 61 % становлять заяви (23),  39 % – скарги (15).

За звітний період до райдержадміністрації, з урахуванням 4 колективних звернень  ( за аналогічний  період минулого року – 8)  звернулось 527 громадян (143), якими порушено 4 питання.

Всі колективні  звернення надійшли від  жителів  с.Велика Рублівка  Котелевського району з питань: щодо необхідності  проведення ремонту автомобільного шляху,що йде через село Велика Рублівка; про недопущення будівництва полігону твердих побутових відходів та необхідності здійснення  незалежного  дослідження  місця розташування полігону.

Жителі Котелевщини надають перевагу безпосередньому спілкуванню з керівниками райдержадміністрації для вирішення своїх проблем.

Із загальної кількості  розглянутих звернень – 23 % (9)   звернень вирішено позитивно,   77 %  ( 29)  – дано роз’яснення.

Терміни  розгляду звернень громадян не порушувались.                                                                                                                                                             Найбільша кількість звернень громадян стосувалась питань аграрної політики і земельних відносин (11) , комунального господарства (10), соціального захисту населення  (8), культури (3),освіти (1), інші (5).

Крім того, протягом першого півріччя  2018 року  до райдержадміністрації з комунальної бюджетної установи «Обласний контактний центр»   надійшло  34   звернення громадян  на урядову  гарячу  лінію.  В переважній  більшості  ці  звернення стосувались  питань порядку призначення та  розміру  наданих  субсидій на житлово-комунальні  послуги, а також розчищення вулиць населених пунктів району від снігових заметів, надання довідок і інш.

За допомогою, щодо вирішення проблем, які відносяться до питань соціального захисту, найчастіше звертаються найменш соціально захищені категорії громадян, особи похилого віку, у яких дуже скрутне матеріальне становище.

 На  всі запитання, порушені у зверненнях, заявникам надавалися вичерпні, аргументовані та ґрунтовні відповіді і роз’яснення.

          У районі  проводиться систематичне оприлюднення у засобах масової інформації відомостей щодо роботи із зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань. Регулярно публікуються оголошення про роботу «гарячої» та  постійно діючих «прямих» телефонних ліній. Для інформування населення щодо роботи із зверненнями громадян використовується веб-сайт  райдержадміністрації  (рубрика "Для громадян).  

З метою удосконалення роботи із зверненнями громадян перевірено та надано практичну допомогу у секторі культури, спорту і туризму райдержадміністрації, Великорублівській сільській раді, службі у справах дітей райдержадміністрації, Ковалевській, Козлівщинській сільським радам, відділу освіти, сім'ї та молоді райдержадміністрації..

 Впроваджуються методичні рекомендації щодо виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади».

Перевірками встановлено, що розгляд звернень та особистий прийом громадян проводяться в цілому,  з додержанням законодавства.

          Для забезпечення конституційних прав і свобод громадян, підвищення ефективності роботи місцевих органів влади із зверненнями громадян, усунення недоліків у цій сфері, виявлення проблем, які спричинюють звернення громадян   вбачається за доцільне і надалі приділяти постійну і неослабну увагу роботі із зверненнями громадян, як одному із пріоритетних напрямів діяльності райдержадміністрації.

 

 

 

Начальник загального відділу

апарату райдержадміністрації                                                         І.І.Небаба

 

Наверх ↑