Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації за І квартал 2016 року

Версія для друкуВерсія для друку

                                                                               

                               Котелевська районна

державна адміністрація

 

 

                                            Довідка

про підсумки роботи із зверненнями громадян в  районній державній адміністрації за  І квартал 2016 року

 

 

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів державного самоврядування» райдержадміністрацією протягом  І кварталу 2016 року проведена системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань та зменшення надходження звернень до органів влади вищого рівня.

 У січні 2016 року питання  про  роботу із зверненнями громадян у райдержадміністрації за 2015 рік було розглянуто на розширеному засіданні колегії райдержадміністрації з участю начальників управлінь, відділів, структурних підрозділів райдержадміністрації, селищного та сільських голів, керівників підприємств, громадських організацій, представників       засобів             масової інформації. За результатами засідання колегії головою райдержадміністрації видане розпорядження від 05.02.2016 № 46 «Про підсумки  роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації  за 2015 рік» Розпорядження розміщено на веб-сторінці райдержадміністрації.

Для оперативного ведення обліку та аналізу роботи із зверненнями громадян використовується електронна система документообігу, створена відповідна база даних.

Згідно із затвердженим графіком особистого звітування перед головою райдержадміністрації, протягом  І кварталу 2016 року заслухано   3  звіти  керівників про  роботу із зверненнями громадян:

12.01.2016 – начальника Відділу  Держгеокадастру у Котелевському  районі, 26.01.2016 - Великорублівського сільського голови, 22.03.2016 – начальника служби у справах дітей  райдержадміністрації.

У дорученнях, даних керівникам цих установ, наголошувалось на необхідності посилити відповідальність за роботу зі зверненнями громадян, дотримуватись порядку та правил ведення діловодства, вжиття конкретних заходів щодо зменшення звернень громадян до органів влади вищого рівня.

На оперативно-розпорядчій нараді у керівника апарату районної  державної адміністрації  15.01.2016 розглядалося питання поліпшення роботи із зверненнями громадян у райдержадміністрації.

Здійснюється  щоквартальний аналіз та узагальнення звернень громадян для з’ясування причин, що їх зумовлюють. Особливу увагу приділено аналізу колективних звернень та звернень, які надходять до органів влади вищого рівня.

Проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації, на яких розглянуті найбільш складні питання, які піднімають у своїх зверненнях громадяни,  3 дні контролю з питань перевірки виконання доручень голови райдержадміністрації  щодо розгляду звернень громадян.

Згідно з розпорядженням голови райдержадміністрації від 30.06.2005 №201 «Про організацію роботи телефонів «довіри» в управліннях та відділах  райдержадміністрації, в селищній та сільських радах постійно діє «телефон довіри». У  райдержадміністрації  за цю роботу  відповідальний головний спеціаліст-юрисконсульт  апарату райдержадміністрації, який, при потребі, надає безкоштовні юридичні  консультації сільським жителям та громадянам, які потребують соціального захисту та підтримки.

В райдержадміністрації працює громадська приймальня з надання безоплатної  первинної правової допомоги громадянам. Протягом І кварталу  цього року до приймальні звернулися 3 особи, яким надані юридичні консультації та роз’яснення  норм чинного законодавства.

В районі організовані прямі телефонні лінії, по яким грома­дяни щодня можуть спілкуватися з керівниками та спеціалістами районної державної адміністрації, установ району. Не втрачає своєї актуальності робота «гарячої лінії». Вказані телефонні лінії працюють згідно розроблених графіків, про прове­дення  заздалегідь інформується населення району через районну газету. Це дозволяє оператив­но і без затягування вирішувати питання, які турбують жителів Котелевщини. За І квартал 2016 року    під час проведення «гарячої телефонної лінії» отримано 3 телефонних дзвінка (за І квартал  2015  року  –  2).

Для  вивчення  проблем  жителів територіальних громад та їх вирішення  на місцях,  недопущення росту кількості звернень громадян до органів влади всіх рівнів,  в районі  продовжується  практика проведення   сходок громадян. Протягом періоду  цього року в смт Котельва  відбулося 6 сходок з актуальних питань.   У  березні цього року  проведене засідання Громадської  ради  при райдержадміністрації, на якому  розглянуті  питання  благоустрою  територій  району, легалізації   заробітної  плати, проблем  медичної галузі.

У райдержадміністрації, її управліннях, підприємствах, організаціях району керівниками проводяться особисті прийоми громадян відповідно до затверджених графіків на І квартал 2016 року.

 

Всього за звітний період до райдержадміністрації надійшло  31 звернення, що на  4  більше, порівняно  з  аналогічним періодом минулого року (27).

Письмових звернень надійшло – 17 (за  І квартал 2015 року - 9).  Із них,  від  органів влади вищого рівня –  2  ( за  І квартал 2015 року – 0), а саме:  з  облдержадміністрації – 1 (0), Адміністрації Президента України – 1 (0). Всі звернення розглядались в терміни передбачені чинним законодавством. Письмові відповіді надавались заявникам та  копії  в облдержадміністрацію.

На особистих прийомах у керівництва райдержадміністрації побували     14 громадян  ( за  І квартал 2015 року –  18):

 ( з них:   у голови райдержадміністрації – 6 осіб (4), в заступників голови райдержадміністрації – 8 (14) ).

Найбільше звернень надійшло від жителів смт Котельва - 21, з сільських рад району  -   , Сидоряченської – 4,  Милорадівської- 1,  Ковалевської -  1,  Більської – 1, Великорублівської – 1, Козлівщинської – 1, Микілківської –1.

З усіх звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації за             І квартал  2016 року – 84 % становлять заяви (26), 16 % – скарги (5).

За звітний період до райдержадміністрації, з урахуванням 3 колективних звернень ( за аналогічний  період минулого року – 2)  звернулось 55 громадян (62), якими порушено 31 питання. Жителі Котелевщини надають перевагу безпосередньому спілкуванню з керівниками райдержадміністрації для вирішення своїх проблем.

Із загальної кількості  розглянутих звернень –     13 % (4) звернень вирішено позитивно,  87  %  ( 27)  – дано роз’яснення.

Терміни  розгляду звернень громадян не порушувались.                                                                                                                                                             Найбільша кількість звернень громадян стосувалась питань  соціального захисту  (11), забезпечення дотримання законності (6), комунального господарства (4), заробітної плати (4), аграрної політики і земельних відносин (3), охорони здоров’я (2),  освіти (1).

За допомогою, щодо вирішення проблем, які відносяться до питань соціального захисту, найчастіше звертаються найменш соціально захищені категорії громадян, особи похилого віку, у яких дуже скрутне матеріальне становище.

 На  всі запитання, порушені у зверненнях, заявникам надавалися вичерпні, аргументовані та ґрунтовні відповіді і роз’яснення.

          У районі  проводиться систематичне оприлюднення у засобах масової інформації відомостей щодо роботи із зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань. Регулярно публікуються оголошення про роботу «гарячої» та  постійно діючих «прямих» телефонних ліній. Для інформування населення щодо роботи із зверненнями громадян використовується веб-сторінка райдержадміністрації.  

З метою удосконалення роботи із зверненнями громадян перевірено та надано практичну допомогу у Відділі  Держгеокадастру у Котелевському  районі, Великорублівській сільській раді, службі у справах дітей  райдержадміністрації.

 Впроваджуються методичні рекомендації щодо виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади».

Перевірками встановлено, що розгляд звернень та особистий прийом громадян проводяться в цілому,  з додержанням законодавства.

          Для забезпечення конституційних прав і свобод громадян, підвищення ефективності роботи місцевих органів влади із зверненнями громадян, усунення недоліків у цій сфері, виявлення проблем, які спричинюють звернення громадян   вбачається за доцільне і надалі приділяти постійну і неослабну увагу роботі із зверненнями громадян, як одному із пріоритетних напрямів діяльності райдержадміністрації.

 

 

 

Начальник загального відділу

апарату райдержадміністрації                                                         І.І.Небаба

Наверх ↑