конкурс

Версія для друкуВерсія для друку

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                     Розпорядження голови
                                                                                     районної державної 
                                                                                     адміністрації

                                                                                     29.11.2017 № 83-к

 

УМОВИ

 проведення конкурсу на заміщення вакантної посади категорії «В»,

головного спеціаліста загального відділу апарату Котелевської районної державної адміністрації

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1) здійснює організаційно-технічні заходи для реалізації державної політики у сфері інформатизації, функціонування системи інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності Котелевської районної державної адміністрації на основі впровадження нових інформаційних технологій;

2) забезпечує функціонування веб-сайту районної державної адміністрації та його наповнення матеріалами, що надаються відділами і секторами апарату та структурними підрозділами райдержадміністрації;

3) забезпечує безперебійну роботу комп’ютерних програм та технічну підтримку баз даних, які застосовуються в апараті райдержадміністрації, впровадження в апараті райдержадміністрації системи електронного документообігу, у тому числі з використанням електронного цифрового підпису, забезпечує роботу електронної пошти в апараті райдержадміністрації;

4) аналізує використання засобів комп'ютерної техніки та готує пропозиції щодо розвитку існуючої системи автоматизації робочих місць апарату райдержадміністрації;

5) супроводжує із застосуванням мультимедійної та комп’ютерної техніки проведення в райдержадміністрації засідань, нарад тощо;

6) забезпечує технічну підтримку та супровід он-лайн заходів за участю керівництва районної державної адміністрації;          

7) усуває дрібні несправності та збої в роботі комп’ютерної техніки, що перебуває на оснащенні в апараті  райдержадміністрації ( у разі, якщо це не потребує матеріальних затрат та спеціальних знань, не передбачених посадою);

8) відповідає за технічний захист інформації в апараті райдержадміністрації;

9) встановлює та веде облік наявного (придбаного) ліцензійного програмного забезпечення, необхідного для функціонування комп’ютерної техніки апарату райдержадміністрації (не несе відповідальності за відсутність ліцензійного програмного забезпечення);

10) працює з документами з грифом обмеження доступу «Для службового користування», зокрема забезпечує друк документів з грифом обмеження доступу;

11) забезпечує в райдержадміністрації роботу щодо дотримання вимог законодавства з питань  правової охорони комп’ютерних програм під час їх придбання, встановлення, використання, обліку і інвентаризації.

 

Умови оплати праці

Відповідно до штатного розпису посадовий оклад становить 3200,00 грн., надбавка за вислугу років (за наявності стажу державної служби), надбавка за ранг державного службовця, інші виплати відповідно до Закону України «Про державну службу».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки.

4. Копія (копії) документу (документів) про освіту.

5.Заповнена особова картка встановленого зразка.

6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2016 рік.

7. Оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

Термін прийняття документів — 15 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу.

Документи приймаються за адресою:

Полтавська область, смт Котельва,

вул. Полтавський шлях, 221, каб.12 до 14 грудня 2017 року.

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

Конкурс буде проведено 20 грудня 2017 року о 9-00  за адресою: Полтавська область, смт Котельва, вул. Полтавський шлях, 221.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Лугова Валентина Миколаївна, головний спеціаліст відділу організаційної роботи та управління персоналом апарату райдержадміністрації

тел. 05350-2-23-88, :

kotelev_rda@adm-pl.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

 Ступінь вищої освіти не нижче        бакалавра, молодшого бакалавра

2.

Досвід роботи

  Без досвіду роботи

3.

Володіння державною мовою

  Вільне володіння державною мовою

Вимоги компетентності

Вимога

         Компоненти вимоги

1.

Якісне виконання поставлених завдань

Вміння надавати пропозиції,  їх аргументувати та презентувати;

Вміння працювати з інформацією.

 2.

 Командна робота та взаємодія

Вміння ефективної комунікації з іншими;

Вміння працювати в команді.

  3.

Сприйняття змін

Здатність приймати зміни та змінюватись.

  4.

 Технічні вміння

Досконале володіння комп’ютерною технікою, робота з програмним забезпеченням.

  5.

Особистісні компетенції

Відповідальність;

Орієнтація на саморозвиток;

Вміння працювати в стресових ситуаціях.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

Знання Конституції України; Законів України «Про державну службу»; «Про запобігання корупції»;  «Про Кабінет Міністрів України», «Про центральні органи виконавчої влади», «Про адміністративні послуги», «Про місцеві державні адміністрації», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків», Конвенції про права осіб з інвалідністю, Бюджетного кодексу України та Податкового кодексу України.

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Знання Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронний цифровий підпис»;

постанов Кабінету Міністрів України від 10.09.2003 № 1433 «Про затвердження Порядку використання комп’ютерних програм в органах виконавчої влади», від 29.03.2006 № 373 «Про затвердження Правил забезпечення захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах»; Типової інструкції про порядок ведення, обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, затверджену постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 736; Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 16.06.2015 №1000/5, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 22.06.2015 за № 736/27181.

 

Керівник апарату

райдержадміністрації                                                            О.М.Бойко

ДолученняРозмір
rozporyadzhennya.doc38.5 КБ
Наверх ↑